PDA

Volledige versie bekijken : foto`s Wintercup Grevelingen nov 2008



Adri van de Velde
16 November 2008, 19:16
http://www.first317.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=901

Vanaf het startschip

Lee
16 November 2008, 21:19
Adri Bedankt!

team t43
17 November 2008, 10:11
foto's vanaf de T43

http://picasaweb.google.com/teamt43/GrevelingencupNov2008#

sandman
18 November 2008, 16:38
alle uitslagen nu op de grevelingencup site
het was weer enig ,het ging er weer warm aan toe ,
bedankt voor de organisatie en ook voor de mooie fotootjes
17 first31.7 's aan de start , wanneer 20?!

wesselcolsen
19 November 2008, 08:53
En een filmpje van de organisatie (openen in windows media speler met file -> open URL):

http://www.grevelingencup.nl/uitslagen/gvc%20mpeg%201.mpg

Adri van de Velde
20 November 2008, 14:43
Eigen start en finish voor de Eenheidsklassen bij de Wintercup die afgelopen zondag 130 ! deelnemers telde en waar het hier en daar wel een beetje riskant varen was;

Deel uit de brief die de deelnemers vandaag kregen;


- De eenheidsklasse(s) J80 /31.7 starten in een eigen up-down veld (banen 21 t/m 24)
- Tussen de starts J80 / 31.7 nemen we 10 minuten (spreiding in het wedstrijdveld)
- ORC klasse(s) starten vr de TOER klasse(s), geen inhaal manouvres in dezelfde baan.
- ORC klasse(s) varen 2 kortere wedstrijden (2x banen 1 t/m 20,of 1x extra up-down = n.t.b.)
- TOER klasse(s) varen n lange baan (banen 1 t/m 20)
- Gescheiden starts/finish tussen de 2 wedstrijdvelden (eenheidklasse en orc/toer)


Details hierover, eventueel aanvullende bepalingen, zullen vr de volgende wintercup bekend worden gemaakt op de website en het mededelingenbord tijdens het palaver (komt tijdig aub), mogelijk dat we een nieuwe situatieschets (achterin banenboekje) willen uitreiken en dat graag voor palaver willen doen.

Gaaf dat er zoveel rekening wordt gehouden met ons en de J80
We zijn natuurlijk wel benieuwd hoe en waar die baan zich dan bevind.

Stichting Grevelingencup
20 November 2008, 16:04
De eenheidsklasse baan zal zich niet veel uit de buurt bevinden dan nu het geval is, maar in ieder geval ver genoeg zodat er geen doorkruisingen meer plaats zullen vinden met het Toer- en ORC veld.

Aan een concreet plan wordt gewerkt en zal zoals gezegd op de website en bij het palaver (mededelingenbord) bekend worden gemaakt.

Het streven is in ieder geval dat er minder doorkruising zal zijn en het minder riskant varen zal zijn, het moet leuk blijven voor iedereen!! :D