Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: ISAF Sea Survival Training in Maart: Wie doet er mee?

Standaard ISAF Sea Survival Training in Maart: Wie doet er mee?

Ik ben op zoek naar mensen die ook een ISAF Sea Survival certificaat nodig hebben/ willen halen. De Zeezeilschool in Scheveningen wil geen cursus organiseren en werkt niet echt mee dus gaan we een andere oplossing zoeken. We zijn al met 6 man en zoeken nog meer enthousiastelingen die een certificaat willen halen voor Offshorewedstrijden danwel zelf sea survival ervaring op willen doen.

stuur mij een bericht via majgeerling@gmail.com en we organiseren wat.
    Laatst gewijzigd door Ned 7896; 16 February 2010 om 12:04

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ned 7896 Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar mensen die ook een ISAF Sea Survival certificaat nodig hebben/ willen halen. De Zeezeilschool in Scheveningen wil geen cursus organiseren en werkt niet echt mee dus gaan we een andere oplossing zoeken. We zijn al met 6 man en zoeken nog meer enthousiastelingen die een certificaat willen halen voor Offshorewedstrijden danwel zelf sea survival ervaring op willen doen.

stuur mij een bericht via majgeerling@gmail.com en we organiseren wat.
    Deze lui leken me in 2009 nog zeer professioneel, zelfs voor de niet-gecertificeerde training die ik toen bij hen volgde. Lijkt me zeer vreemd dat zij niet op je voorstel in gingen. Ik vrees dat je ze slecht aanpakte of dat je doelstellingen niet met de hunne overeenstemmen.
    Zeilen, wat anders?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten