Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 23 van 23

Discussie: De CR reglementen kritisch bekeken

Standaard

Ik 'betaal' in CR rating ook al 3 jaar iets teveel omdat de 'default' zeiloppervlakte voor de First 27.7 op 53 m2 staat, terwijl Bénéteau 48 m2 opgeeft.
    Het zij zo ... het is maar voor de lol, het gaat verder nergens over denk ik dan.
    Ik denk inderdaad dat als de CR commissie de rating formule publiek zou maken, dit forum te klein wordt om de oeverloze discussies te vatten die daaruit zouden ontstaan ...
    Stijn en Co. van de CR commissie zijn sympathieke mensen die dat vrijwillig - vergeet dat niet - en toch wel heel goed doen vind ik, en perfectie, dat bestaat nergens.
    Marig - First 27.7

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BEL 1766 Bekijk bericht
    Stijn en Co. van de CR commissie zijn sympathieke mensen die dat vrijwillig - vergeet dat niet - en toch wel heel goed doen vind ik, en perfectie, dat bestaat nergens.

Inderdaad, veel respect voor mensen die dat in hun vrije tijd doen. Maar het is op dit forum al dikwijls aangehaald, er moet meer communicatie rondom de wedstrijden zijn, actieve samenwerking tussen de organiserende clubs,... Zo is het al verschillende malen gebeurd dat er (in Blankenberge) 2 wedstrijden op dezelfde dag georganiseerd worden. Allebei de wedstrijden werden in CR gevaren. Niet moeilijk dat er dan geen kat aan de startlijn ligt... Ben benieuwd wat 2010 met zich meebrengt in CR.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Indulgence Bekijk bericht
    Zo is het al verschillende malen gebeurd dat er (in Blankenberge) 2 wedstrijden op dezelfde dag georganiseerd worden. Allebei de wedstrijden werden in CR gevaren. Niet moeilijk dat er dan geen kat aan de startlijn ligt... Ben benieuwd wat 2010 met zich meebrengt in CR.
    Dat was tijdens de CR Trophy 2008 dunkt me, toen hadden de (te) Vrije Noordzee Zeilers ook een wedstrijd gepland.
    Dat zal waarschijnlijk dit jaar wel meevallen want de CR Trophy staat zelfs vermeld op de VNZ website.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten