En ik ben heel benieuwd naar onze gele spi zonder roos, maar met een klein gaatje.
Was een heerlijke dag!
Ben benieuwd naar de vele foto's van onze spi met roos...Alvast bedankt om deze te posten.
En ik ben heel benieuwd naar onze gele spi zonder roos, maar met een klein gaatje.
Was een heerlijke dag!
Sorry Michiel, jullie waren te snel weg....lukte niet met ons eenvoudig toestelletje ;-)
Vanop Shamrock, niet de beste foto's maar toch al een begin...
Was een bijzonder mooie zeildag, alweer knappe organisatie (bedankt Harry), spannende wedstrijd !
dank aan alle deelnemende concullega's
Frank
en nog een beetje...
Alvast een dikke proficiat aan de bemanning van de Satisfaction en de Tissum. Beide boten gingen er dadelijk na de start werkelijk als een speer vandoor. 't Was inderdaad een mooie zeildag ... wel jammer van mijn foute zeilkeuze (halfwinder ipv spi), maar al doende leert men. Het was dan ook de eerste keer dat we echt konden zeilen met onze 'nieuwe' Humidor. Ik heb gezien dat vanop de Shamrock ook uitgebreid foto's van ons (BEL 1135) genomen werden. Zouden deze ook gepost kunnen worden? Hartelijk dank!
1135 it is...
[QUOTE=frankvdb;8548]Vanop Shamrock, niet de beste foto's maar toch al een begin...
Was een bijzonder mooie zeildag, alweer knappe organisatie (bedankt Harry), spannende wedstrijd !
dank aan alle deelnemende concullega's
Frank[/QUOTE)
Supermooie foto's , bedankt Frank!
Favorieten/bladwijzers