@Bruno: idd PC banking Fortis is de schuldige, lukte bij ons ook niet..dan maar met KBC gedaan
Loopt idd vlot, maar moet eigenlijk ook wel , het is toch niet zo moeilijk om 150 inschrijvingen per uur aan te kunnen?
BoatFinder™ - Zeiljachten, open boten en bootonderdelen verkoop je hier.
Nautix Shop - Nautix antifouling voor wedstrijdjachten, van Volvo Ocean Race tot clubwedstrijden.
WaterTrends - nieuws en trends van de toonaangevende watersportbedrijven
WatersportGids - voor iedereen die op zoek is naar watersport leveranciers en nautische diensten aanbieders.
Een dikke proficiat aan de IT mannen en organisatie, de inschrijving verliep vlekkeloos en als het goed is mag dat gezegd worden.
Het was ook goed dat alleen boten met een geldige CR of IRC rating konden inschrijven, voorheen was dat wel anders.
Ook was er automatisch voor IRC gekozen als je ook een CR rating had, dat vermiijdt dat racebakken in CR rating gaan varen.
Ik denk dat er nog steeds een boot zonder geldige rating erin slaagde om toch inschrijven via het "MAXI"-achterpoortje (Granada 32?)
The 6th Half Ton Classics Cup will be sailed in Boulogne-sur-Mer (FRA) in AUG 2013 - check www.halftonclasseurope.net
Zelfs den X-Appeal is ingeschreven geraakt...
The 6th Half Ton Classics Cup will be sailed in Boulogne-sur-Mer (FRA) in AUG 2013 - check www.halftonclasseurope.net
Er moet wel wat op je rekening staan héBen zeker geen fan (meer) van Fortis maar bij mij liep alles vlotjes met de betaling mogelijk moet je het dan bij jezelf zoeken
Ja, ik zal een zelfhulpgroep oprichten, te voet naar Scherpenheuvel gaan en mij terugtrekken in de abdij van West Vleteren...
De Fortis lag gewoon plat,
It's as simple as that!
Maar nu je'r toch terug over begint wijst alles erop dat het eigenlijk uw fout was door de Fortis site zolang bezet te houden met uw betaling. Foei!
Laatst gewijzigd door Brunob; 9 September 2010 om 14:20
Favorieten/bladwijzers