Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19

Discussie: CR Trophy 2010

Standaard CR Trophy 2010

Weet er iemand waar we het aantal deelnemers voor de CR Trophy te Blankenberge kunnen vinden?
    Alvast bedankt!

Standaard

Er kan wel online ingeschreven worden, maar de meesten schrijven pas de vrijdagavond in.
    Aldus wordt er geen lijst van reeds ingeschreven boten op de site gepubliceerd.
    Crew X41 Lender
    Lid wedstrijdcomité - webmaster Blank Sailing

Standaard

We hebben online ingeschreven, is altijd leuk om te zien wie er nog allemaal zou komen opdagen. We zullen het de zaterdag wel zien zeker ?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christophe Bekijk bericht
    We hebben online ingeschreven, is altijd leuk om te zien wie er nog allemaal zou komen opdagen. We zullen het de zaterdag wel zien zeker ?
    Achiroe is van de partij komend weekend en ik heb gisteren in Zeebrugge opgevangen dat ook Andiamo er bij zal zijn.

Post Cr-Trophy 2010

Uitslagen zijn op de website van Scarphout terug te vinden.

Prachtig zeilweer, leuke 2 dagen gehad.

Alleen toch even de discussie starten over de dopingcontrole die we zondag hebben mogen ontvangen! (no joke) :-)

Standaard Dopingcontrole CRTrophy

Ik was zondag ll., als lid van het wedstrijdcomité van de CR Trophy, in het clubhuis van de RSYB aan het werk op mijn laptop. Er kwamen twee afgevaardigden van de Vlaamse overheid bij mij, met de melding dat er een dopingcontrole gehouden zou worden. Alle praktische regelingen werden getroffen, teneinde deze controle op een ordentelijke wijze laten verlopen.
    Ik wist wel dat er een dopingcontrole kon worden uitgevoerd op een sportmanifestatie die op de officiële kalender vermeld is, maar had toch niet verwacht dat dit tijdens de CR Trophy zou gebeuren. Volgens mij is er meer kans dat er gesjoemeld wordt met de rating, dan wel met stimulerende middelen.
    Er werden me enkele vragen gesteld over de zeilwedstrijden, de boten, de bemanning, etc. Blijkbaar waren de controleurs niet echt op de hoogte van het zeezeilen. Maar ze kunnen natuurlijk niet van elke aspect op de hoogte zijn, temeer er van hogerhand beslist wordt op welk evenement gecontroleerd moet worden.
    Een aantal zeilers die bij mij hun wedstrijdverklaring kwamen afgeven, mochten zich eveneens bij de controleurs aanbieden. De meesten dachten dat dit of een grap, of een "verborgen camera stunt" was.
    De dopingcontrole op zich bleek zeer goed georganiseerd te zijn. Een deelnemer, die toch een eind in de zeventig is, viel bijna achterover toen hij ook verzocht werd om een urinestaal af te geven. (Hiervoor er was één uur de tijd, er werd niet op alcohol gecontroleerd.)
    Rond 15u00 was alles achter de rug en waren we een ervaring rijker. Ik vond de samenwerking met de afgevaardigden van de Vlaamse overheid zeer goed, ze waren zeer correct, beleefd en gaven voldoende uitleg.

Voor diegenen die meer info wensen over dopongcontrole: www.dopinglijn.be
    Laatst gewijzigd door Alain De Meulenaere; 14 September 2010 om 20:01
    Crew X41 Lender

Standaard

Véél controle blijkbaar in Blankenberge de laatste tijd.
    Gedurende de hele week dat wij er waren eind juli, elke dag politie en/of douane op de steigers.
    We mochten er ook niet aan ontsnappen...
    Als je naar Blankenberge gaat ben je maar beter met alles in orde.

Alleen die uitslag, die zie ik niet op de site van SYCB...

Standaard

Bruno: klikken op 'regatta's', dan 'CR Trophy', en dan zie je wel waar je een derde keer op mag klikken.

http://www.scarphout.be/documenten/u...hrophy2010.pdf
    The 6th Half Ton Classics Cup will be sailed in Boulogne-sur-Mer (FRA) in AUG 2013 - check www.halftonclasseurope.net

Standaard

En wie schrijft er een verslag? Het All Female Team van de Achiroe?
    The 6th Half Ton Classics Cup will be sailed in Boulogne-sur-Mer (FRA) in AUG 2013 - check www.halftonclasseurope.net

Standaard

Stijn Reunis heeft me gezegd dat hij een verslag zou schrijven.

@Stijn, begin er maar aan :)
    Crew X41 Lender

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten