Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15

Discussie: VYF ONZK: Wat we zelf doen, dat doen we beter - Niet dus

Thumbs down VYF ONZK: Wat we zelf doen, dat doen we beter - Niet dus

En, bent u ook af en toe benieuwd naar de voorlopige tussenstand van ons aller zeilkampioenschap genaamd ONZK? Wie heeft er dan de laatste tijd nog eens de moeite gedaan om de website te openen van het onder de vleugels van de VYF (Vlaamse Yachting Federatie) georganiseerde ONZK? U heeft wellicht ook ontmoedigd besloten om terug te klikken naar één van uw andere favorieten. Schrijnend hé…

Lees verder: VYF ONZK
    BoatFinder™ - Zeiljachten, open boten en bootonderdelen verkoop je hier.
    Nautix Shop - Nautix antifouling voor wedstrijdjachten, van Volvo Ocean Race tot clubwedstrijden.
    WaterTrends - nieuws en trends van de toonaangevende watersportbedrijven

Standaard

Je hebt overschot van gelijk.
    Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ONZK in grote mate steunt op de goede wil van enkele vrijwilligers.
    Zij richten in en wij zeilen.
    Gevolg : je krijgt al snel het makkelijk antwoord in de stijl van : "je moet maar zelf iets inrichten".
    De vrijwilligers zullen het ongetwijfeld goed menen met de zeilsport en ze worden bedankt voor hun inzet.
    Maar daar komen we geen stap verder mee.

Je moet de organisatie van de Ramsgateweek eens vergelijken met bijvoorbeeld de Stroombankrace :-(

I know, I know ...

Privé-initiatief zou mogelijks beter doen.
    Iemand zin om Bvbaatje op te richten ?

ik doe mee ;-).

greetz.

Standaard

Ik zou zeggen, richt je tot de VYF-verantwoordelijke voor het ONZK http://www.vyf.be/personeel.htm, dat levert misschien meer op.

Standaard onzk

het bvbaatje bestaat al
    het irc schept de poen elk jaar weer : ongeveer 100€ per boot , de meesten varen niet meer dan vijf keer hiermee
    en na één jaar is het 'vervallen ' (haha de meesten veranderen niets aan hun boot)
    en what happens with it?
    ik denk dat zij het onzk maar moeten sponsoren
    en helpen organiseren
    de prijs Gaetan Janssens is een lege doos voor de eer (en kost dus ook weer bijna niets)
    de vrijwilligers: wees blij dat ze er zijn en schiet zeker niet op hen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandman Bekijk bericht
    het bvbaatje bestaat al
    het irc schept de poen elk jaar weer : ongeveer 100€ per boot , de meesten varen niet meer dan vijf keer hiermee
    en na één jaar is het 'vervallen ' (haha de meesten veranderen niets aan hun boot)
    en what happens with it?
    ik denk dat zij het onzk maar moeten sponsoren
    en helpen organiseren
    de prijs Gaetan Janssens is een lege doos voor de eer (en kost dus ook weer bijna niets)
    de vrijwilligers: wees blij dat ze er zijn en schiet zeker niet op hen
    Ik vind dat als de VYF de pretentie heeft om te schrijven en te zeggen dat zij het ONZK organiseren, dat zij dan inderdaad ervoor mogen zorgen dat er op zijn minst een deftige website op poten worde gezet en up-to-date gehouden wordt.
    De Gaetan Janssens trofee is opgezet onder patronage van de Franse UNCL, en heeft eigenlijk niets met het ONZK te maken (delen wel dezelfde wedstrijden)/
    De organisatie van de wedstrijden zelf berust bij de clubs (denk niet dat de VYF daar voor veel tussen zit) en hun talloze vrijwilligers.
    Ik bekijk af en toe ook de ONZK website (staat onder hoede van de VYF), en kom steeds van een kale reis thuis. Is er niemand bij de VYF die zich daarover wil ontfermen? Veel tijd kruipt er niet in om wat resultaten toe te voegen en af en toe eens een kort tekstje, denk ik.
    Ben op aanstoken van Geert eens op de VYF website gaan rpondneuzen, en dat de VYF niet over centen zou beschikken, dat is ook een fabeltje: op 28/4 was er een positief resultaat van 77.000€...
    The 8th Half Ton Classics Cup will be sailed in Nieuwpoort (BEL) on 17-23 AUG 2015 - check www.halftonclasseurope.net

Standaard

Ik hoop dat An Van Cauteren dit ook leest, zij wordt er tenslotte voor betaald om zich vanuit de VYF over het ONZK te ontfermen.
    Op de VYF pijnig-mijn-ogen-website zijn haar contactgegevens (waarschijnlijk bewust) niet te vinden.

Communicatie bij de VYF is nog nooit anders geweest. Ik ben ooit eens uitgenodigd geweest in het huis van de sport (2003 denk ik) om mee te debatteren en te brainwaven over hoe het wel zou kunnen. Hebben ze er iets mee gedaan hebben? Niks, noppes, nada, ze hebben nog altijd dezelfde k*tlelijke anno 1999 website en is de frequentie en kwaliteit van hun persberichten nog altijd even erbarmelijk.
    Nautix Shop - Nautix antifouling voor wedstrijdjachten, van Volvo Ocean Race tot clubwedstrijden.

Standaard

HAHAHAHAHAHA

Uw artikel heeft wel indruk gemaakt bij de VYF !
    Sinds vandaag staat er een heuse .. UPDATE !
    Inclusief tussenstand (neemt wel enkel maar Ramsgate en Oostende in rekening)
    Er is er daar dan toch één/ene (half) wakker geschoten!
    Laatst gewijzigd door Bert; 9 September 2010 om 18:57
    The 8th Half Ton Classics Cup will be sailed in Nieuwpoort (BEL) on 17-23 AUG 2015 - check www.halftonclasseurope.net

Standaard

Désolé pour mon intervention en français mais je profite de ce fil pour vous signaler que les résultats détaillés de la Light Vessel (avec les temps de course ) est disponible ici : IRC1 - IRC2

Par ailleurs, j'ai fait un classement provisoire du Trophée Gaetan Janssens ici : IRC1 - IRC2
    Si vous voyez des erreurs, merci de me le signaler (adresse mail en bas de page du site Régates Nord)

PS. Si le VYF a besoin de conseils pour publier des résultats de régates sur un site web, ils peuvent me contacter ! (pour l'instant ça n'est pas très au point chez eux...)
    Laatst gewijzigd door Benoit; 10 September 2010 om 09:42

Standaard

Merci Benoît!

Standaard VYF Nieuwsbrief

Uit de VYF nieuwsbrief van 10 oktober 2010:

Met enige trots stellen we graag onze nieuwe VYF website voor. Op deze site is een compleet overzicht te vinden van de VYF werking, en een overzicht van alle VYF clubs.
    Ook kan je er het laatste nieuws vinden over VYF programma's, atleten, wedstrijden en evenementen, clubwetgeving, persberichten,...
    En ja ik heb de ONZK tussenstand gevonden (zie bijlage), blijkbaar heeft er iemand de laatste 2 dagen nachtje doorgedaan
    Bijgevoegde bestanden Bijgevoegde bestanden

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten