Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: Twilight Races 2011

Standaard

Vanavond ook weer foto's gemaakt van de tweede Twilight Race.

Ik wilde eerst deze keer overslaan omdat de nieuwe heli nog niet klaar is, en het weer toch maar tegen viel, en mijn "cameravrouw" ook al niet kon..

Maar goed, toch maar even geprobeerd met de kleine heli toen het zonnetje ineens ging schijnen...

Helaas was die boei 019 toch nog verder weg dan gedacht, en kon het niet goed zien omdat ik alleen was... eigenlijk weer een beetje teleurstellend.. Te ver en te laag.. maar voor de liefhebbers staan ze online:

www.aircamzeeland.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aircamzeeland Bekijk bericht
    ... eigenlijk weer een beetje teleurstellend.. [/url]
    Wat je al teleurstellend noemt!

Das toch prachtig!
    Zowel de technologie, de fotos én niet in het minste het initiatief!
    Hoeveel wedstrijden zijn er waar de zeilers op deze manier verwend worden met uniek fotomateriaal?

Hoewel ik niet mee vaar in de Twighlights (ik ben daar nog wat jong voor) vind ik dat een dankwoordje er toch wel af kon!?

Standaard

De uitslagen staan online : www.wsvo.nl
    Vanaf nu kan de inschrijving voor de Twilights nu weer telefonisch gebeuren : +31 6 13 02 52 96 vanaf 18:30 tot 18:50 (enkel voor diegenen die in de database zitten en betaald hebben!)

See you next week : same time, same place.

@Aircam : het blijven unieke beelden!
    @Brunob : Twilights = wel zonder G achter de wi :-) enne ... er zijn er bij die "jonger" zijn.

Marc

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brunob Bekijk bericht
    Wat je al teleurstellend noemt!

Das toch prachtig!
    Zowel de technologie, de fotos én niet in het minste het initiatief!
    Hoeveel wedstrijden zijn er waar de zeilers op deze manier verwend worden met uniek fotomateriaal?

vind ik dat een dankwoordje er toch wel af kon!?
    Ik sluit mij hier volledig bij aan. Mooi initiatief en wat mij betreft zijn er een paar mooie plaatjes bij!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Achiroe Bekijk bericht
    @Brunob : Twilights = wel zonder G achter de wi :-) enne ... er zijn er bij die "jonger" zijn.

Marc
    Goed gezien Marc en ik zal U zelfs méér zeggen: het is zelfs ook zonder "H" achter die "G" die niet thuishoort achter die "I" (je bent nog mild geweest).

Voor de rest moet ik toch opmerken dat ik alle letters die in het woord thuishoren desalniettemin in de juiste volgorde heb gebruikt.
    Overigens betekent dit 9 letters goed op 11, wat overeenkomt met 81%. Een score waar ik op elk examen zou voor tekenen!

Tenslotte troost ik mij maar met het feit dat er volgens Google nog 843000 anderen zijn die ook de mist ingaan.
    Hoewel dit dan weer wil zeggen dat ik bij een niet te benijden minderheid behoor van 0.012% van de wereldbevolking.

Dank U voor mij dit ongemakkelijk gevoel te bezorgen.
    Laatst gewijzigd door Brunob; 19 May 2011 om 13:20

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten