Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Discussie: Deltaweek 2011

Standaard Deltaweek 2011

oproep orc 5 boten.

Er zijn nog weinig inschrijvingen in de orc 5 klasse bij het mooiste en door de week het gezelligste zeilfeest van Nederland!
    Zon, wind en stroming ruim een week lang wat wil je nog meer.

Schrijf je in voor een mooi avontuur!

http://www.deltaweek.nl/p/1/57/home

Standaard

Orc 5 misschien niet de grootste club maar wel fanatiek en gezellig!
    Alle deelnemers varen bijna alle dagen mee!
    Zie:http://www.deltaweek.nl/images/12/1531.pdf
    Zelf nog een appeltje te schillen met de furie in 2009 gelijk aantal punten en de laatste wedstrijd afgeblazen door wind gebrek.
    Maar nu heb ik bemanning.
    Voorpret prachtig!

Standaard

Nu al totaal 18 boten die ook door de week mee varen, kom op dat kan beter!
    orc 5 100 % , als je 2 dagen niet mee doet kom je in deze lijst!

Standaard

orc 5 gezakt naar 75% wel een deelnemer er bij !

DE lijst totaal 20 : Shamrock,Yello Rose, Spirit Lady, Rakker, New Frontier, Dehlerious, l'esprit du Morbiham, Joyce, Team White Hawk, Bloodymary, Impuls, Bloeb 2, Jlicious, Try Try Try, Furie, Gommers Dilight, Strandloper, Gra 14, Rosy Wolf en Spetters.

Standaard

Wat ik een beetje spijtig vind aan de Deltaweek is dat de boot die de meeste races meevaart meestal ook de winnaar is...en dat er zeer weinig boten alle wedstrijden meevaren...en de winnaar dus eigenlijk al bij voorbaat min of meer gekend is...

Als we de inschrijvingen tot nu toe bekijken komen er 6 van de 26 boten in ORC1&2 in aanmerking voor de overwinning.
    In ongemeten zijn er dat 2 (twee) van de 13...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brunob Bekijk bericht
    Wat ik een beetje spijtig vind aan de Deltaweek is dat de boot die de meeste races meevaart meestal ook de winnaar is...en dat er zeer weinig boten alle wedstrijden meevaren...en de winnaar dus eigenlijk al bij voorbaat min of meer gekend is...

Als we de inschrijvingen tot nu toe bekijken komen er 6 van de 26 boten in ORC1&2 in aanmerking voor de overwinning.
    In ongemeten zijn er dat 2 (twee) van de 13...
    Bruno,
    dat het vaak gebeurt geef ik je volkomen gelijk in, maar het gebeurt niet altijd. Vorig jaar hebben wij, met alleen de weekenden te varen, de ORC 3 gewonnen (dit staat niet op de totaaluitslag omdat ze daar de zondag niet mee lieten tellen bij ons).

Standaard

Het is net wat je wil, als je de hele deltaweek echt wil winnen dan kan dat.
    Vrij nemen, goed bootje, trainen en een doel voor ogen.
    Maar zeilen is niet voor iedereen het zelfde, je kan ook genieten van het maximale uit boot en bemanning halen met wat op dit moment mogelijk is.
    Ik vaar deze deltaweek met bemanning die pas 6 maanden geleden voor het eerst met spi heeft gevaren , nog nooit op stromend watergevaren heeft en nu hebben ze een heel klein beetje wedstrijd ervaring.
    Als je goed gezeild hebt zijn er ook dagprijzen en neem van mij aan dat de prijsuitrijking door de weeks een stuk leuker en gezelliger is dan in de weekenden.
    Daarom vind ik het door de weekse gebeuren zo leuk, lekker kleinschalig, stampvol klein kroegie, meiden dansend op de bar [alles netjes] iedereen danst en host. De eerste dag is even wennen aan elkaar maar omdat je min of meer met elkaar "opgescheept" zit kom je van zelf los.

Jeremy's schermafbeelding
    Jeremy is offline Senior Member ClubRacer Moderator

Standaard

Deltaweek (toch het laatste weekend) was dikke fun! Weet iemand of er foto's zijn van het laatste weekend?
    ...Sailing is an ART...

Standaard foto's deltaweek laatste weekend

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeremy Bekijk bericht
    Deltaweek (toch het laatste weekend) was dikke fun! Weet iemand of er foto's zijn van het laatste weekend?
    Mathias, op de site van Anushka Martens obejctivo.nl staan een paar hele mooi foto's van jullie! De Mathijs doet blijkbaar flink zijn best daar bij jullie; zoveel overgave heb ik op de shamrock nog niet meegemaakt van hem!

Ik heb natuurlijk wel een picasatje van de deltaweek, maar niet van het laatste weekend. Ik had het namelijk te druk met te sturen of om me aan de railing vast te houden (toen we Broachten).

https://picasaweb.google.com/wim.van...eat=directlink

Standaard

PS: weet er iemand de Email van Jan Bart van de New Frontier. Hij zou ook een hoop mooie foto's hebben. Hij vertelde me dat ze op zijn site zouden komen maar ik ben natuurlijk de naam van de site vergeten. Sailaction.nl of zoiets...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten