Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: WK ORCi 2011 Croatie

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cyclone Bekijk bericht
    Tja met een orc gemodificeerde boot in nederland zeilen lijk je al snel de king, daar varen er meer en dan blijk je toch niet zo goed te zijn.
    Nou, Nou, wij hebben 11 up/down wedstrijden gevaren tegen Lenco/Team van Vuuren en deze mannen hebben het goed voor elkaar. Dit is ook wel te zien aan de laatste 2 uitslaggen: gaat het een beetje waaien en meteen 2 keer een 5de plaats. Ik verwacht de Lenco nog wel rond een 10e plaats.

Standaard

We zullen zien

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redan Bekijk bericht
    Nou, Nou, wij hebben 11 up/down wedstrijden gevaren tegen Lenco/Team van Vuuren en deze mannen hebben het goed voor elkaar. Dit is ook wel te zien aan de laatste 2 uitslaggen: gaat het een beetje waaien en meteen 2 keer een 5de plaats. Ik verwacht de Lenco nog wel rond een 10e plaats.

Standaard

@ice

Mag je hier eigenlijk iemand online voor een arrogante kwal uitmaken of mag dat hier niet.
    Laatst gewijzigd door magnum16; 25 June 2011 om 16:30

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magnum16 Bekijk bericht
    @ice

Mag je hier eigenlijk iemand online voor een arrogante kwal uitmaken of mag dat hier niet.
    ik denk dat dat mag, maar dan moet je wel heel erg zeker van je zaak zijn en de persoon in kwestie wel heel erg goed kennen.

Standaard

Nou, uiteindelijk halen ze toch een mooie 12e plaats overall, na de slechte start is dit toch een mooi resultaat.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten