Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: sportieve 1 mansboot

Standaard

Joj,
    Ben zelf ook op zoek naar een éénmansboot maar mijn interesse gaat uit naar een rs vareo. Heeft er daar iemand ervaring mee? Of weet je toevallig iets te koop? Heb ook al eens op apolloduck gekeken en daar staat er bv een vareo bouwjaar 2003. Geen foto's, dus kan er eigenlijk niet veel van maken. Berend, het halen van een boot naar Engeland brengt dat problemen bij de douane? Heb je deze via boot of shuttle vervoert?
    A propos ,ik verkoop mijn Spanker 598. Zeer goed onderhouden en volledig zeilklaar . Is te bekijken op 2ehands.be. Mocht er iemand geïntersseerd zijn, of ruilen tegen vareo??...
    Grts Stevie

Standaard

het halen van boten in Engeland is geen kunst, heb zelf al 2 skiffs opgehaald
    gewoon door de tunnel en rijden maar (boek nachtelijke uren en bespaar extra euros) ; meestal is er zo weinig volk dat je zonder meerprijs tussen de vrachtwagens mag gaan staan met de trailer, dat rijdt nog vlotter in en uit
    voor alle zekerheid : maak een A4'tje op met de identiteit van koper en verkoper, een beschrijving van de boot en toebehoren en de datum en prijs van verkoop en teken dat in 2-voud (vooral de koper heeft dat nodig uiteraard)
    douane : geen probleem voor zwaardboten, paperassen beginnen pas vanaf 7 meter als ik mij niet vergis
    grt
    Luc

Standaard

Hoi, ja het ophalen is gewoon doorrijden, ik ben met de ferry gegaan. Heb geen vraag gekregen bij de douane, had wel gewoon een nota van de verkoper. Zelf ben ik ook een voorstander van de tunnel ivm met de snelheid. Ben je te vroeg of te laat schuiven ze je gewoon op een eerdere of latere trein. Veel succes met het verkopen van je spanker.

Standaard

Als je wat zoekt met genakker, dan zou ik persoonlijk eens gaan kijken naar het RS gamma

RS vareo: stabiele 1mans skiff met genakker, zonder trapeze
    RS 100: snelle 1mans skiff met genakker, zonder trapeze
    RS300: zonder genakker
    RS600: zonder genakker, wel trapeze
    RS700: met genakker en trapeze vergelijkbaar met de musto skiff

Prijzen kan je opvragen bij Aquavitesse in Bruinisse Nederland, voor een 2de handse zal je die boten eerder in Engeland moeten gaan zoeken

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten