Als opbouwende kritiek (ik hoop dat jullie daar tegen kunnen) zou ik willen voorstellen:
- om de notices een beetje eerder on-line te brengen.
Tot enkele dagen geleden (en een zeilwedstrijd plan je eerder dan enkele dagen geleden) was het bv onmogelijk om uit te maken onder welk handicap systeem deze race gevaren zou worden, tenzij je naar de uitslag van vorig jaar ging kijken en je veronderstelde dat het dit jaar ook wel zo zou zijn.
- Ook zie ik geen indeling in verschillende CR klassen. Is die er dan niet? Geen info...
Zeker op een parcours van 40 mijl met zoveel grote bakken zou dit toch wel wenselijk zijn.
Het zal een leuke "wedstrijd" worden voor Guy Van Den Kerckhove en NULL NULL in hun Spirit 28.
- Op een deelnemerslijst is het ook gebruikelijk om de namen van de boten weer te geven.
En wie is die NULL NULL eigenlijk die al jaren deel uitmaakt van elke bemanning? Een kleine software update zou hier ook wel mogen vind ik.
- Er wordt geen uur aangegeven voor de prijsuitdeling, jongens toch...
Als je nu weet dat de finish gesloten wordt om 19u, dan kan je toch wel de proclamatie laten doorgaan om 20u, ik zeg maar wat.
Mensen weten graag hoe ze gepresteerd hebben na een hele dag zeilen, maar ze moeten ook nog vervoer plannen, eten, rekening houden met anderen en tenminste WETEN wanneer ze hun prijs kunnen afhalen.
Je wil toch dat er iemand komt opdagen veronderstel ik. Daar zijn toch slechte voorbeelden genoeg van om hieruit te leren.
- Er is gratis ligplaats lees ik.
Voor hoe lang? Van wanneer tot wanneer? Geen info...
- En...notices in het Frans...bij de KYCN zouden we daar niet van verschieten, maar in Zeebrugge dan nog wel...oei oei oei...http://nl.wikipedia.org/wiki/Brugse_Metten
Succes!

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers