Geachte Forumleden
In het kader van mijn opleiding Marketing Management aan de Universiteit van Tilburg dien ik een onderzoek te doen binnen een branche naar keuze. Vanwege mijn affiniteit met watersport en zeilen heb ik ervoor gekozen om mijn onderzoek binnen de zeilbranche te doen. Als specifiek onderwerp heb ik de peformance cruiser markt gekozen omdat dit een weinig onderzochte niche markt is.
Momenteel ben ik bezig om de positionering van de verschillende merken performance cruisers ten opzichte van elkaar te bepalen. Dit doe ik middels een enquête die voldoet aan alle wetenschappelijke eisen voor een positioneringonderzoek. De merken die ik in mijn onderzoek heb betrokken zijn: Salona, Beneteau, Jeanneau, Arcona, X-Yachts, Dufour, Elan, Grand Soleil en Dehler. Om een duidelijk en representatief beeld van de positionering van de verschillende merken te krijgen ben ik op zoek naar mensen die kennis van deze markt hebben. Mijn vraag aan jullie is of jullie mij willen helpen bij mijn onderzoek door een online enquête in te vullen. Ik heb nog slechts 15 mensen nodig voor ik kan beginnen met mijn analyses en jullie help is daarom meer dan welkom! De enige eis die aan kandidaten wordt gesteld is dat zei de markt en de (meeste van de) negen eerder genoemde merken kennen.
Het invullen duurt slechts tien minuten en wanneer u een samenvatting van de resultaten wilt kunt u dit aangeven in de vragenlijst. De enquête en een duidelijke inleiding met uitleg zijn te vinden via de volgende link: http://www.thesistools.com/web/?id=212215 .
Alvast bedankt voor uw hulp!
Met vriendelijke groet,
Gertjan Zijlstra
Universiteit van Tilburg
Favorieten/bladwijzers