Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 42 van 42

Discussie: CR Trophy Blankenberge

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandman Bekijk bericht
    de kalender zit verkeerd ineen denk ik
    in mei twee weekends naeen , in het begin van het jaar is dat nog verkoopbaar
    in juni niks
    niet alle boten varen met studenten
    in september eerst drie dagen in breskens , al moeilijk zo onmogelijk de vrijdag
    de week erna dan de vrijdag vroeger stoppen , kids niet zien , naar de boot , om weer heel het weekend te zeilen
    dan nog een weekend naar blankenberge ?
    waarom geen nieuwe light vessel race vanuit blankenberge eind juni , met evt avondrace , 't is dan tenminste nog lang klaar
    ik hou de beste herinneringen aan de eerste generatie echte light vessels toen we na een lange dag zeilen 's avonds laat aankwamen
    als t het zover niet moet / mag zijn: rond de windmolens
    je moet natuurlijk wel binnen en buiten geraken in de heul van blanken(zand)berge
    Zeer correct, en we zijn tenslotte CR zeilers, maw we varen enkele wedstrijden per jaar. Keuzes moeten dus gemaakt worden.
    Blankenberge is niet zeker niet te ver, maar het moet wel uitkomen om je schip weg te doen...
    Maar als ik dit zo lees, zijn we zeker met 50 schepen in Blankenberge volgend jaar :-).

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steve Wittevrongel Bekijk bericht
    Volgens Bruno zijn wij, Jaralella, doorwinterde IRC racers met een dito boot.
    Jaralella is een J92s en inderdaad een sportieve boot. Maar zijn Andiamo (X-99) en Kziena (8m One Design) dan geen sportieve boten?
    Doorwinterde IRC racers? Een mooi compliment maar het tegendeel is waar.

Steve Wittevrongel
    schipper Jaralella
    Misschien dan wel geen doorwinterde IRC racers, maar zeilen maken KUNNEN jullie!
    Bedankt mannen!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten