Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Discussie: 10 jaar ClubRacer

Standaard 10 jaar ClubRacer

www.clubracer.be/2012/4/6/10-jaar-clubracer

Aangezien ik waarschijnlijk de enige clubracer-lezer ben die geen Facebook account heeft reageer ik via deze weg.

Inderdaad: schitterend!!!
    Dikke proficiat en hartelijk dank voor jullie dagelijkse inzet Ice, Bert, Yan, Guy en vele anderen. Dank zij clubracer was ik bijvoorbeeld in staat om 5 jaar geleden uit het niets een ploeg op poten te zetten en me in het amateur wedstrijdmilieu te introduceren. Ik denk niet dat me dat zonder dergelijke site ooit was gelukt.

Een kleine suggestie misschien om je doelpubliek nog te laten uitgroeien; ik merk soms dat voor sommige junior leden, ik bedoel de jonge gasten die met me mee varen, de drempel soms te hoog ligt om actief op het forum deel te nemen. Ze hebben een beetje angst om hun mening te laten weten uit schrik voor een te scherpe reactie van de seniores. Dat zou niet mogen; het forum is een prachtig democratisch werkmiddel en het is juist de bedoeling dat we iedereen horen! Dus jeugd: laat eens wat meer van je horen! We zijn juist geinteresseerd in je mening.

Wim

Standaard

Wim, dan zijn we al met twee want ik heb ook geen facebook, dus bedankt om deze weg reeds te effenen
    Proficiat aan het hele clubracer team met speciale dank aan Ice, Bert, Yan en Guy.... vanwege Wild Thing crew.

En ja Ice, de lezers maken het mee tot een succes, maar ik post af en toe een berichtje op het forum terwijl jullie er ontzagelijk veel tijd en energie in steken. Dus ere wie ere toekomt. Proficiat.
    Erik

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wim vandesande Bekijk bericht
    Een kleine suggestie misschien om je doelpubliek nog te laten uitgroeien; ik merk soms dat voor sommige junior leden, ik bedoel de jonge gasten die met me mee varen, de drempel soms te hoog ligt om actief op het forum deel te nemen. Ze hebben een beetje angst om hun mening te laten weten uit schrik voor een te scherpe reactie van de seniores. Dat zou niet mogen; het forum is een prachtig democratisch werkmiddel en het is juist de bedoeling dat we iedereen horen! Dus jeugd: laat eens wat meer van je horen! We zijn juist geïnteresseerd in je mening.
    Je hebt groot gelijk Wim ik wil de toegangsdrempel tot het zeilen en het wedstrijdenzeilen zo laag mogelijk houden. Zo houden we een constante instroom van nieuw zeilbloed. Ik maar er een prioriteit van om de junior en aspirant wedstrijdzeilers beter en adequater op te vangen.

En bedankt voor de felicitaties maar ook bedankt aan alle lezers, forumleden, sympathisanten, medewerkers en de watersportbedrijven die ons steunen wat zonder jullie had ClubRacer nooit kunnen uitgroeien tot Benelux' populairste zeilwebsite.
    BoatFinder™ - Zeiljachten, open boten en bootonderdelen verkoop je hier.
    Nautix Shop - Nautix antifouling voor wedstrijdjachten, van Volvo Ocean Race tot clubwedstrijden.
    WaterTrends - nieuws en trends van de toonaangevende watersportbedrijven

Standaard

Een zeilsite opzetten is één ding.
    Die site gedurende 10 jaar aan de top van de zeilwereld houden is heel iets anders.
    Daar is wel iets méér voor nodig dan “5 minuten politieke moed”.

Zeilwereld zei ik dus, je mag die bescheiden “Lage Landen” gerust achterwege laten.
    In de BIG USA moeten ze ’t ocharme doen met een verwaterde (sic) versie genaamd “Sailing Anarchy”.
    Tot aan de knieen, verder komen ze niet.

Clubracer bestaat dan ook uit een uitzonderlijk getalenteerde redactie,
    mensen die stuk voor stuk begaafd zijn met een uitzonderlijk onderhoudende en boeiende schrijfstijl,
    die weten waarover ze het hebben, niet ophouden met alles heet van de naald te brengen en waarvoor geen moeite teveel is om er achteraan te gaan.

Sappig, grappig of met een kwinkslag als het kan.
    Recht voor de raap, ongezouten, served “ICE” cold als het moet.

Niet zo’n paar gasten, stuk voor stuk zei ik dus.
    Stuk voor stuk ook zeilers en stuk voor stuk niet van de minsten.

Hoe groot is de kans dat zoiets voorvalt of iets groeit tot wat Clubracer vandaag is?
    Erg gering al je ’t mij vraagt. Een zeldzame chemische reactie.

Laten we dus onze beide handjes kussen dat we dat ondertussen al 10 jaar hebben mogen beleven en mee-leven.

Mijn oprechte dank dus,
    Om het plezier in de zeilsport met een factor 2 te vermenigvuldigen.

Thanks Ice & Crew!
    Laatst gewijzigd door Brunob; 9 April 2012 om 07:22

Standaard

Proficiat clubracer en bedankt voor deze eerste 10 jaar - Hans Blaak

Standaard

Beste ice en team, hartelijk dank voor jullie activiteiten de afgelopen 10 jaar.
    Met het opstarten van mijn computer start ik meestal op clubracer en daarna de rest.
    Net als wim gebruik ik facebook ook niet, ( ik heb niet zoveel tijd), gevolg daarvan is dat je van veel clubracerachtig nieuws verstoken blijft als je de grevelingencup vaart. Voorzichtig geprobeerd ook naar het clubracerforum te halen dat gebeurt echter niet.
    Ik hoop dat jullie met plezier doorgaan met clubracer .
    Bedankt tot zover!!

Frank

Standaard Hoe het begon en nu

Nautix Shop - Nautix antifouling voor wedstrijdjachten, van Volvo Ocean Race tot clubwedstrijden.

Standaard 10 jaar ClubRacer

Standaard gefeliciteerd

Aangezien ik waarschijnlijk de enige clubracer-lezer ben die geen Facebook account heeft reageer ik via deze weg.

er zijn er nog , wim
    beste redaktie ,
    wel eens oorlog gehad met sandman , maar toch welgemeend proficiat met de site ,
    het is stil waar het nooit waait , als zeilers kennen we dit
    maar al te goed
    doe zo voort
    steeds leuk , geanimeerd en mooie lay out
    tip
    betrek het jonge volkje in europe , laser , optimist wat meer , daar zit de toekomst !

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandman Bekijk bericht
    betrek het jonge volkje in europe , laser , optimist wat meer , daar zit de toekomst !
    We zouden heel graag willen maar we zijn met de complete redactie al enkele decennia niet meer actief in de Optimist, Laser,... en andere zwaardboot klassen.

Het ontbreekt ons ook aan persberichten van Belgische clubs, Belgische wedstrijdorganisaties en de Vlaams Yachting federatie (VYF). Heel sporadisch sijpelt er wel eens een bericht binnen via Joep Straus en dat publiceren we dan ook onmiddellijk.

Het Nederlandse Watersportverbond doet dit wel en op professionele basis maar het mag nog meer zijn.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten