Het hele team van de Blue Label waarschijnlijk...
Axel de Cock bellen.
Zijn er nog BE teams / zeilers die vandaag of morgen heel vroeg naar NSR vertrekken
Vertrek zelf uit Regio 8800
www.funx.xfl.nl
Laatst gewijzigd door magnum16; 24 May 2012 om 10:06
Het hele team van de Blue Label waarschijnlijk...
Axel de Cock bellen.
The 6th Half Ton Classics Cup will be sailed in Boulogne-sur-Mer (FRA) in AUG 2013 - check www.halftonclasseurope.net
We gaan dit draadje toch niet hichjacken met lokaal BE bestuurders gedoe.
www.funx.xfl.nl
Laatst gewijzigd door magnum16; 29 May 2012 om 14:58
Mijn excuses dat ik niets over de catamarans en open boten kon schrijven. Ik hoop dat iemand anders de taak even op zich wil nemen. Pakkend verhaal van Lamberto Cesari de crew van Gunnar Larsen. Knap gevaren by the way Gunnar.
Geen catamaran verhalen maar wel een uitvoerig verslag uit de kuip van de FunX in ORC 2
www.funx.xfl.nl
Iemand nog aardige foto's Die door de die leuke dame uit de mast van de Swan zijn gemaakt zijn het bekijken zeker waard. zie ook de site van de NSR
BoatFinder™ - Zeiljachten, open boten en bootonderdelen verkoop je hier.
Nautix Shop - Nautix antifouling voor wedstrijdjachten, van Volvo Ocean Race tot clubwedstrijden.
WaterTrends - nieuws en trends van de toonaangevende watersportbedrijven
WatersportGids - voor iedereen die op zoek is naar watersport leveranciers en nautische diensten aanbieders.
Mooi verslag.
Deze had ik ook niet direct door:
"Vooral de drie dames van het match racen is een bijzonder verhaal. Vorig jaar voer ze nog een wedstrijdje in de ORC2 mee en nu baahm naar London. Een paar man van onze crew wist hun gat ook in een rib te wringen"Ik heb namelijk nog nooit geprobeerd om iemands gat in mijn rib te wringen maar nú heb ik hem.
't Is een rubberboot!!!
Favorieten/bladwijzers