Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Gezocht: A brevet cursusboek

Hybrid View

Standaard Gezocht: A brevet cursusboek

Ik ben van plan om mijn A brevet examen te doen.
    Kent er iemand mij de titel of het ISBN nummer van het A brevet cursusboek?

Standaard

Zowel voor de theorie als voor de praktijk wordt, bij onenigheid over het antwoord of over de praktische uitvoering, enkel de nieuwe handleiding "Zeilen: van Basis tot A- brevet" gebruikt.

Het ISBN nummer: 90-72833-074
    BoatFinder™ - Zeiljachten, open boten en bootonderdelen verkoop je hier.
    Nautix Shop - Nautix antifouling voor wedstrijdjachten, van Volvo Ocean Race tot clubwedstrijden.
    WaterTrends - nieuws en trends van de toonaangevende watersportbedrijven

Standaard

waarbij ik hoop dat ondertussen de fouten zijn aangepast, als eerste cursus die er van gebruik maakte hebben we er nl een heel deel uitgehaald...
    Groetjes,

Thomas

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThomasR Bekijk bericht
    waarbij ik hoop dat ondertussen de fouten zijn aangepast, als eerste cursus die er van gebruik maakte hebben we er nl een heel deel uitgehaald...
    Staan daar dan zo veel fouten in? Ik heb het boek nog nooit in mijn handen gehad.

Een super idee om alle fouten uit het theorieboek A-Brevet in een nieuw onderwerp aan te halen. Misschien forceren we wel een herdruk...
    Goed winterplan of tijdens een druilige zomerdag ergens voor anker aan de Scilly-eilanden, heeft er iemand het boek in een digitale versie?
    BoatFinder™ - Zeiljachten, open boten en bootonderdelen verkoop je hier.
    Nautix Shop - Nautix antifouling voor wedstrijdjachten, van Volvo Ocean Race tot clubwedstrijden.
    WaterTrends - nieuws en trends van de toonaangevende watersportbedrijven

Standaard

goh zoveel zijn het er nu ook weer niet.
    Ik meen me te herinneren dat er toen een zeer grote oplage gedrukt is om de prijs naar beneden te halen, vandaar de opmerking.

't is ook al weer even geleden, maar twee van de stickers die je moet plakken zijn omgewisseld, ergens is bakboord en stuurboord verkeerd op een of andere figuur, en ik geloof dat ook ergens een zeil aan de loefkant is getekend.
    Dit zijn alleszins die die me bijgebleven zijn, verder nog wat dingen in de tekst dacht ik.

Op zich geen slecht boek, maar ik ben minder en minder waarde aan de hele a-brevet kwestie beginnen hechten en zie het nu een beetje als een ingangsexamen voor de initiator opleiding (wat ook zeker zijn voordelen heeft)

ps: hier is het te bestellen:
    http://www.bloso.be/VLAAMSETRAINERSS...atiefonds.aspx
    Groetjes,

Thomas

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten