Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 86 van 86

Discussie: Schelderegatta 2012

Standaard

Laat ons dan maar hopen dat de CR verantwoordelijken het reglement betreffende "zeereling" en "leefbaar interieur" schrappen zodat ook sportboten kunnen meevaren in CR. Wij nemen met onze J80 (toegegeven: minder sportboot dan een Melges 24) deel aan de woensdagavond wedstrijden in Wemeldinge, die gevaren worden onder de SW rating. De deelnemende schepen hier zijn een mooie mix van wat er zoal rondvaart in Zeeland (sport-, toer-, grote race bakken, beginnende wedstrijd zeilers, etc). Ik heb achteraf nog nooit iemand horen klagen over rating, of over het feit dat er toevallig een Melges 24 vooraan eindigt. Wij hebben ook niet altijd de mogelijkheid (of de behoefte) om aan de wedstrijden van onze eigen klasse te gaan deelnemen, dus de SW is gewoon heel erg plezant om te doen, hopelijk komt het in de CR ook nog goed!
    J80, DJ, BEL14120

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guy Clappaert Bekijk bericht
    Frank,

ik denk dat je toch een aantal quotes van mij gemist hebt. Ik heb helemaal niets tegen sportboten. Alleen VOLGENS HET EIGEN HUIDIG CR REGLEMENT HOREN ZE ER NIET THUIS. Ik ga het nog één keer proberen duidelijk maken wat mijn standpunt is over sportboten binnen CR-wedstrijden: ofwel past de CR-commissie hun eigen reglement toe (en dan horen sportboten niet thuis in CR-wedstrijden) òf ze passen hun reglement aan, en krijgen sportboten ook mogelijkheden om op één of andere manier deel te nemen aan CR-wedstrijden.

Dat is volgens mij ook naleven van regeltjes. Jij liet uitschijnen omdat we niet strijden om een gouden mast, we het allemaal niet zo serieux moeten nemen, en daar ben ik het niet eens met je.
    I rest my case!!
    Net zoals jij met mijn bericht hebt gedaan dus! Een deel verwijderd en daardoor een verkeerd beeld gecreëerd.
    Als je quote, quote dan relevant, en niet gedeeltelijk wat jouw standpunt aan lijkt te sterken.
    Don't pray for wind, learn to sail
    www.h2osailing.be
    www.shore-crew.com
    www.harfang.be

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom BEL345 Bekijk bericht
    Laat ons dan maar hopen dat de CR verantwoordelijken het reglement betreffende "zeereling" en "leefbaar interieur" schrappen zodat ook sportboten kunnen meevaren in CR. Wij nemen met onze J80 (toegegeven: minder sportboot dan een Melges 24) deel aan de woensdagavond wedstrijden in Wemeldinge, die gevaren worden onder de SW rating. De deelnemende schepen hier zijn een mooie mix van wat er zoal rondvaart in Zeeland (sport-, toer-, grote race bakken, beginnende wedstrijd zeilers, etc). Ik heb achteraf nog nooit iemand horen klagen over rating, of over het feit dat er toevallig een Melges 24 vooraan eindigt. Wij hebben ook niet altijd de mogelijkheid (of de behoefte) om aan de wedstrijden van onze eigen klasse te gaan deelnemen, dus de SW is gewoon heel erg plezant om te doen, hopelijk komt het in de CR ook nog goed!
    Mooi gezegd Tom!
    Don't pray for wind, learn to sail
    www.h2osailing.be
    www.shore-crew.com
    www.harfang.be

Standaard

Ik blijf het sterk vinden van Guy om mensen die duidelijk de bal missen toch op een beleefde en informatieve manier van antwoord te dienen.

Hoed af;-)
    Laatst gewijzigd door Brunob; 14 July 2012 om 05:41

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ice Bekijk bericht
    Nee Geert, al jullie bijdragen via dit forum en het bericht op de voorpagina hebben wel degelijk nut gehad. Ik werd deze ochtend al om 8u gebeld door Stijn Reunis (de grote CR baas) met de melding dat er wat staat te gebeuren. Alles wordt in een persbericht wordt gegoten en hopelijk staat het hier vanavond op de voorpagina.
    Ahhh! Toch leuk, die lange zomeravonden...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brunob Bekijk bericht
    Ahhh! Toch leuk, die lange zomeravonden...
    De CR-commissie trekt de lijn van goed bestuur consequent door...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten