Als de 1e prijs daar bij de Oyster Regatta een nieuw grootzeil is dan wordt dit nog 'Bert de onoverwinnerlijke'
:-)
Bert heeft weer een heel dikke stunt uitgehaald. Als enige buitenlander is hij daar eens in Cowes iedereen naar huis gaan varen!!! Op de Website van oyster www.oystermarine.com doorklikken naar de oysterregatta 2012 vind je leuke foto's en verslagen van de dagwedstrijden. Afgelopen donderdag had hij weer de dagoverwinning beet toen de intervieuwer hem vroeg hoe het kwam dat een belgisch team met de kleinste boot die lokale 48 voeters kon verslaan. Het antwoord van Bert luidde: " while you party , we read books!" Daar sta ik nu van te kijken; den Bert kan dus niet alleen zeilen maar hij kan ook nog eens lezen!! Alle gekheid op een stokje ; het is vind ik toch een puike prestatie van daar de Locals is even te gaan verslaan. Maar dat Bert de perfekte stroomanalist is op de solent dat hebben we in 2010 ook al gemerkt toen hij onze Shamrock op een dag naar de 4e plaats wist te loodsen tijdens cowes week. Ik ben benieuwd om de verhalen te horen van hoe het geweest is. We verwachten een uitgebreid verslag hier op clubracer. In alle geval van ons een dikke proficiat toegewenst.
read all about it in:http://www.oystermarine.com/breaking...%20Day%20Four/
Als de 1e prijs daar bij de Oyster Regatta een nieuw grootzeil is dan wordt dit nog 'Bert de onoverwinnerlijke'
:-)
"When you party, we read books ..."
Het zal onze Bert nog lang achtervolgen. Temeer omdat op dit forum al weer meer gereageerd wordt op "gedeeltelijke quote's". Het vervolg van zijn uitspraken (iets over zandbanken, races, getijden ... etc) is wellicht minder interessant.
Wat wij ons natuurlijk al enkele dagen afvragen is : welke boeken zou hij lezen en staan daar ook foto's bij, voor diegenen van zijn crew die nog niet kunnen lezen.
Toch proficiat aan de Prince en haar bemanning.
Knap gevaren! Is idd geen sinecure ginder gaan winnen, ook logistiek niet te onderschatten. Het is en blijft wel het mooiste wedstrijdwater van Europa.
Wat staat er verder dit jaar nog op het 'wedstrijdprogramma' , Bert?
[QUOTE=christophe;13325]Knap gevaren! Is idd geen sinecure ginder gaan winnen, ook logistiek niet te onderschatten. Het is en blijft wel het mooiste wedstrijdwater van Europa.
Tzal door het grootzeil komen denk ik . We hebben er nu ook eentje van wittewrongel , in irc drie direct een 1 en een 4 in de light vessel , vooraleer het noodlot toesloeg en de voordekker een jaap in zijn arm had en we ons team moesten herschikken Die boekskes hebben de britten ook wel,gelezen , ze hebben meer zandbanken dan wij ...alleen geen zo'n goede zeilmaker hebben ze niet
Allee Bert ,ziede wel dadde ne straffe zijdt ,misschien moet ge maar terug een halftonnerke aanschaffen!
Alvast proficiat ,Ian
Favorieten/bladwijzers