Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: vervoer noord Duitsland / Zuid Zweden

Standaard vervoer noord Duitsland / Zuid Zweden

Ik zoek een haven in Noord Duitsland (Cuxhaven/Kiel (of ander suggesties ?) van waaruit je makkelijk terug kan naar Brussel/Dusseldorf/Amsterdam. Iemand ervaring met vlotte (vlieg)verbindingen naar het noorden (begin Oostzee) ?

Standaard

Kopenhagen? Ryanair vluchten naar Brussel...
    Ik zoek hetzelfde, ben van plan mijn boot in juni daar te laten.

Standaard

Mijn plan is om de boot in juni bij een gunstige zw wind naar Cuxhaven of ev Kiel te varen, en dan daar te laten tot half juli. Dan 14 dagen in zweden tot 6 aug. Later ev lang weekend in september. Vervolgens een plaats zoeken voor de winter. Voorjaar 2017 door Gotakanaal nr Goteborg, vakantie westkust Zweden en dan terug.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janvh Bekijk bericht
    Mijn plan is om de boot in juni bij een gunstige zw wind naar Cuxhaven of ev Kiel te varen, en dan daar te laten tot half juli. Dan 14 dagen in zweden tot 6 aug. Later ev lang weekend in september. Vervolgens een plaats zoeken voor de winter. Voorjaar 2017 door Gotakanaal nr Goteborg, vakantie westkust Zweden en dan terug.
    Ik vertrek rond 20 mei, twee weken naar Denemarken of zuid Zweden. Terug naar Brussel tot begin Juli, dan Zuidwest Zweden, tot rond 6 augustus, en dan terugtocht over twee weken.
    Mijn boot ligt in Colijnsplaat, waar ligt jij?

Standaard

Goede optie is de Eider Yacht Club in Rendsburg en met goede treinverbinding
    CR 371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CRisscross Bekijk bericht
    Goede optie is de Eider Yacht Club in Rendsburg en met goede treinverbinding
    Enig idee hoe lang je er dan over doet tot in Antwerpen ?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janvh Bekijk bericht
    Ik zoek een haven in Noord Duitsland (Cuxhaven/Kiel (of ander suggesties ?) van waaruit je makkelijk terug kan naar Brussel/Dusseldorf/Amsterdam. Iemand ervaring met vlotte (vlieg)verbindingen naar het noorden (begin Oostzee) ?
    Ben een paar keer voor Kielerwoche met de trein geweest en de beste treinverbinding was Kiel > Hamburg > Brussel. Voor het lange stuk naar Brussel kan je best de slaaptrein nemen, vergeet niet je bed of kajuit te reserveren anders moet je onderhandelen met de conducteur.
    BoatFinder™ - Zeiljachten, open boten en bootonderdelen verkoop je hier.
    WaterTrends - nieuws en trends van de toonaangevende watersportbedrijven
    RepoMan - de redactieboot van ClubRacer en WaterTrends

Standaard

Wij reizen af naar Rendsburg (Kielerkanaal) op 21 juli eerstkomend. In principe met huurauto, maar misschien is er iemand die daar graag een auto heeft rond die periode om vanuit die omgeving terug naar huis te keren ?
    Kunnen dan eventueel afspreken.

Jan.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten