Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 93

Discussie: Volvo Ocean Race live te volgen !

Standaard Volvo Ocean Race live te volgen !

De eerste in port race is onderweg geschoten. De start is voorzien voor 13u20 onze tijd. Mis niets van deze race op de Volvo Ocean Race Video Player !

http://www.clubracer.be/2008/9/24/vo...e-video-player

Standaard

ff vraagje: welke boot had er de eerste race problemen met de kiel, Team Russia of Delta LLoyd? Overigens was het erg mooi te volgen via internet! 8)

Standaard

Mooi artikel over Delta LLoyd team, bedankt. Nu is me duidelijk dat zij idd problemen met kiel hadden.. hopelijk kan alles nog Pico Bello gefixed worden, GO Boys!!! :P

Standaard

Delta Lloyd had een paar kiel issues geloof ik. Ben net terug uit Alicante en heb het van dichtbij mogen meemaken !

Standaard

haha, ik ben ook net terug, was erg gezellig.
    delta lloyd en rotterdam proberen de race naar nederland te krijgen, volgens mensen van delta lloyd.
    het was jammer dat ze het zo druk hadden, ze waren weinig te zien. ericsson was overal, in de stad, race village, ongeloofelijk wat een lui.
    het blijft jammer dat mean machine niet mee doet, had me als composiet scheepsbouwer erg leuk geleken die boot te bouwen(dat zou in nederland gebeuren )

Standaard

Heeft iemand al gebruik kunnen maken van de race viewer?
    Bij mij komt er alleen een rode X in beeld (java werkt wel)
    http://www.traclive.dk/events/event_20081011_VORLeg1/

Standaard

ik zie ze wel

Standaard

virtual spectator is nog niet online, en de tussenoplossing die ze nu hebben verzonnen is echt om te janken.

http://www.traclive.dk/events/event_20081011_VORLeg1/

Dit staat op de volvo site :

With the fleet headed to Gibraltar, we will start to shift into offshore coverage mode with position reports every three hours at (GMT) 01:00, 04:00, 07:00 and so on.

You can now follow the progress of the fleet via data tracking on our Race Viewer

We will be bringing you the Virtual Spectator viewer shortly.

Yan T. is offline Senior Member ClubRacer Editor
    Oostbekistan (vlak naast Westbe... ge weet wel)

Standaard

Zoals het er nu naar uitziet hebben de Ericsson zusjes de beste keuze gemaakt om onder de kant te blijven. Momenteel vormt er zich een klein laag drukgebied, waarvan de kern zich precies tussen Spanje en Marokko bevind. Hoe meer je in het midden van de straat zit hoe minderwind (spinakker gedoe) dus.

Het zal interessant zijn om te zien hoe Ken Read en Fernando Echovarri (Telefonica Blue) zich uit deze situatie gaat redden, en hoeveel Bouwe hiermee gaat winnen? Blijkbaar heeft Delta Lloyd het wat laat zien aankomen, maar zij zijn in ieder geval op weg naar de Spaanse kust. Hoe de Russen zo snel achteruit kunnen varen is me een raadsel...

Standaard

denk je dat we ook nog ergens berichten van "aan boord" krijgen ? Wanneer beginnen die media mannen met werken ?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten