he dat heb je snel voor elkaar wessel.
8)
he dat heb je snel voor elkaar wessel.
8)
Toffe foto's Wessel!
Resultaten zijn te vinden op www.wsvnb.nl
leuke foto's!
Vraagje, ik heb net beslist om mijn boot over te brengen naar Colijnsplaat (ipv Nieuwpoort) om te overwinteren. Vanzelfsprekend gaan we dan de Goofies meedoen. Ik vind echter nergens de volledige kalender terug tem april 2009, of is het telkens de eerste zaterdag van de maand ?
cedricdb
Inderdaad Cedric, gewoon telkens de eerste zaterdag van de maand, tot en met april! En als je daar dan toch bent, noteer dan ook maar de 13e december in je zeilagenda (ook een zaterdag), want dan is het tett... eh Kerstrace !!! :wink:Oorspronkelijk geplaatst door cedricdb
Die kerstrace, is dat het evenement met het gastoptreden van Nr. 1? :wink:Oorspronkelijk geplaatst door Guy Clappaert
Ik denk dat de Kerstmadam deze keer nen echten vent gaat uitkiezen !!! :lol:Oorspronkelijk geplaatst door Alain De Meulenaere
Inderdaad zaterdag 13 december 18de kerstrace, we gaan binnenkort de website aanpassen voor de 18de kerstrace.
Wegens het matige optreden van afgelopen jaar ( niet NR. 1 ) heeft de kerstman besloten om dit jaar geen optreden te boeken, wel gaan we het muziek optreden verder uitbreiden.
Het thema voor deze kerstrace is géén SEX maar SAX....!
De Kerstrace - De kermiskoers onder de zeilwedstrijden.
www.kerstrace.nl
www.yachtclubcolijnsplaat.nl
volg ons op twitter @kerstrace
De thuisblijvers hebben ongelijk.....
Kerstman,
Indien er na de wedstrijd geen stripact zal zijn... vréééés ik dat je toch enkele inschrijvingen minder zal hebben.
...Sailing is an ART...
Favorieten/bladwijzers