Yan,
Wel, ik vermoed dat 2 van onze bemanningsleden nog wel op zoek zijn naar vervoer van A'pen naar Breskens.
Wie heeft er op zaterdag ochtend nog geen vervoer, en is nog op zoek naar vervoer voor zowel Terneuzen als Breskens vanuit Antwerpen?
Yan,
Wel, ik vermoed dat 2 van onze bemanningsleden nog wel op zoek zijn naar vervoer van A'pen naar Breskens.
J80, DJ, BEL345
JA!
Dat zou superfijn zijn als 1 iemand van ons ergens mee zou kunnen rijden.
Hoe kan ik dat afspreken? mijn e-mail: rolandvanooijen@gmail.com
groet,
Yan ,
Ik zal er ook 2 hebben die naar Terneuzen moeten.
Ze hebben het nog niet gevraad, maar ik zie het aankomen.
Groeten, Tom
Marig - First 27.7
Ik ben met iets bezig en als we op maandag 50 man bij elkaar krijgen dan gaan we ervoor. Ben dus benieuwd wat het weekend brengt?
Is de AR bus dan al vol vol ?
Ik weet wel dat je dat bij inschrijving moest opgeven, maar ik dacht dat er vorig jaar op de skipper's night nog plaatsen waren.
Ik zeg dat maar ter info evt.
Tom
Marig - First 27.7
De bus voor zaterdag morgen is vol,maar voor die van vrijdag avond zijn nog enkele plaatsen vrij.
Als we kunnen helpen om de bus vol te krijgen, dan graag 5-6 plaatsen...
Bert
Hey
bernard en ik zoeken ook nog vervoer van antwerpen naar terneuzen zaterdag ochtend. als jullie iets organiseren stuur aub een mailtje naar thomas.dewitte@hotmail.com.
Greets en merci alvast
Thomas
Hallo,
Ik kan ook nog helpen met een bemanning van 5 of 6 personen voor het busproject, indien er zaterdagochtend een stop gepland wordt in Terneuzen.
(Of wordt het een 'chauffeurbus' om de auto's op zaterdagavond te gaan recupereren ?)
Piet Nees
Banzai
Favorieten/bladwijzers