Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 33

Discussie: APARTE KLASSE 36.7 ANTWERP RACE

Standaard APARTE KLASSE 36.7 ANTWERP RACE

Ik las bij het forum topic Antwerp Race 2009 dat er minstens 7 36.7's zullen zijn.
    Het voorstel tot aparte klasse lijkt mij zeer aannemelijk.

Wat kunnen we hier nog voor ondernemen? Iemand een idee? Leest de organisatie dit forum ook aandachtig?

Standaard

Kan misschien morgenavond alsnog ten hore gebracht worden op de schippersavond? Ik vermoed in elk geval dat onzen schipper (MoJo Sailing Team) voor een eenheidsklasse ook wel zal te vinden zijn !

Standaard

Idd een goed idee.

Mss ook leuk om ergens volgend seizoen tijdens een evenement een

eenheidsklasse wedstrijd te organiseren.

Team Amiga

Standaard

Heb al een mailtje gestuurd naar de organisatie, zodat ze tegen morgenavond al van iets weten. Duimen !!!

Standaard

Ben is benieuwd!

Start Terneuzen!?

Standaard

Leuk! Of de AntwerpRace nou zo'n goeie wedstrijd is om een eenheidsklasse event van te maken betwijfel ik!

Het karakter van de Race is daar naar mijn idee niet echt geschikt voor! En daarnaast, Ik verwacht vele verschillen te zien tussen de boten. Neem nu de Aquavitesse 11. Mooi schip, maar is hij al zo raceklaar als de andere zijn? Het is immers ook een huurboot met rolfok van dacron.

Ik heb wel begrepen dat Aquavitesse met de 36.7 actiever aan de slag gaat en volgend jaar het hele circuit zal gaan varen. Op de zijkant staat ook ricoh.nl. Wellicht dat ze daar een sponsor gevonden hebben. Dat zou een mooie aanwinst kunnen zijn in de klasse!

Het zou wel fantastisch zijn als er een 36.7 evenement kan worden georganiseerd. Een aantal korte baan wedstrijden op een dag en bootsnelheid en tactiek met elkaar meten! Superleuk!

Wie doet een voorstel voor een leuk en gezellig wedstrijdcomite op een bereikbare plaats zoals Oosterschelde en Haringvliet. En wanneer is dat leuk te plannen?

groet,

Standaard eenheidsklasse

kan dit dan ook voor de 317?zijn ook met zevental
    we starten allemaal samen , een apart kalssement kan dus snel worden opgemaakt , wat verleden jaar het geval was
    we zullen er alleszins onderling een duel van maken , de gecorrigeerde tijd zal ons minder interesseren
    ik heb een mailtje gestuurd zonder antwoord te krijgen

Standaard

Negatief mailtje terug gekregen :
    Geachte,

"Zoals u schrijft is het wel vroeg dag en lijkt het ons niet mogelijk deze boten nu nog op ťťn startplaats te krijgen. CRA1 ligt in Breskens en IRC 2 in Terneuzen. Graag volgende keer dergelijke vraag war vroeger. Willen dan wel iets organiseren indien 10 dezelfde schepen.

Vr gr

AR secretariaat"

Dus misschien iets om tijdig aan te vragen in de volgende editie: gezamenlijke First (31.7 + 36.7) start ?

Standaard

Dan gelijk mijn tweede vraag:

Gaat er nog iets gebeuren met een gezamenlijk 36.7 event elders?

Er is toch nog niet echt zo'n clubje bij elkaar of loop ik echt giga achter?
    Misschien leuk eens te beginnen met een gezamenlijke training in Colijnsplaat ergens deze winter?

Wie kan het lijstje aanvullen met schepen rond de Wester/Oosterschelde?

AMIGA
    J.J.B.,Nijpels,

WOESTE WILLEM
    Kees Van Steensel,

MOJO
    Frank Van De Mijnsbrugge

Achiroe
    Marc Claessens

Aquavitesse 11/ Ricoh
    Richard Rot/ J. v.d. Ven

Als we met ons allen bij elkaar zijn kunnen we ook gelijk afspraken maken voor gezamenlijke initiatieven voor 2009!

Wie kan er 8 november? Of 15 november? In colijnsplaat? Wemeldinge? Of Elders?

groet.

Standaard

Heb 'onzen' Frank van MoJo gevraagd hier eens naar te kijken.

En heb AR comitť geantwoord om eventueel volgende editie de First 31.7's en 36.7's gezamenlijk te laten starten met een eigen eindklassering.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten