Inderdaad Cedric, een mooie agenda! Nu nog een talrijke opkomst aan de startlijn en we gaan weer een spannend 2009 tegemoet.
Maar nu eerst de KERSTRACE :P
Bij het lezen van de kalender 2009 op http://irc.vyf.be/Kalender.htm denk ik dat de kogel definitief door de kerk is. Ik vraag in 2009 geen IRC meetbrief meer aan maar stap over naar CR ! De reden is simpel:
* 4 manches voor de zomer en 4 manches in het najaar : just perfect!
* alle topevenementen zitten erin , inclusief Breskens en Antwerprace
Zeg nu zelf, er wordt geluisterd naar wat de mensen willen, een goeie en afwisselende mix , mooi gespreid over het jaar. En om van Ramsgate terug te kunnen keren in wedstrijdverband is al helemaal geweldig.
Ik vrees dat deze kalender de doodsteek is voor het ONZK in IRC, hoe spijtig ik dat ook vind...
Ik kijk er alvast naar uit !
Cédric - EMILIO
Inderdaad Cedric, een mooie agenda! Nu nog een talrijke opkomst aan de startlijn en we gaan weer een spannend 2009 tegemoet.
Maar nu eerst de KERSTRACE :P
'Hello CRK, goodbye ONZK' is niet echt correct als titel. Als je CR gaat varen heb je namelijk zowel een CR kampioenschap, waarbij je 7 van de 9 races moet varen voor het algemeen klassement, én heb je daarenboven een ONZK-CR kampioenschap, waarbij je 4 van de 5 races moet varen voor dat algemeen klassement.
Deze 5 ONZK races zitten ook in het CRK, dus...
Heb ook gezien dat het Nieuwpoort Sailing Weekend (ONZK en CRK) op dezelfde datum valt als de Goese Sas Trohpy ('gewone' IRC-CR wedstrijd, niet meetellend voor een klassement). En dat is vrees ik vooral jammer voor ... Nieuwpoort, aangezien voor het merendeel van de CR-zeilers dit de verste verplaatsing is én de Goese Sas Trophy héél erg geliefd is.
Gaan de CR kalender nog eens apart op 'ons' CR forum plaatsen. En dan kunnen we stillekes aan het PR-werk beginnen hé !!
Hallo Guy, ondertussen mijn titel aangepast. Dank voor de verduidelijking ! het wordt een leuk zeiljaar als je het mij vraagt :-)
Favorieten/bladwijzers