Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19

Discussie: Delta Lloyd Gate Race - wie is erbij ?

Standaard Delta Lloyd Gate Race - wie is erbij ?

De route van de VOR is omgelegd. Op 6 juni gaan de VO70's vanuit Galway, Ierland via de kust van Nederland naar de volgende stopover plaats Marstrand in Zweden. Naar verwachting passeren de teams op dinsdag 9 juni de Nederlandse kust. Voor Hoek van Holland wordt een officiële boeironding georganiseerd, een wedstrijd van ongeveer 20 minuten om 2 boeien. Alle VO70 teams doen hieraan mee. De bemanning die de ronde het snelst aflegt, wint een extra prijs. Voor het publiek is de wedstrijd met eigen ogen te volgen op het water en vanaf het strand van Hoek van Holland.

Delta Lloyd Gate Race
    Delta Lloyd organiseert deze dag en op dit water een wedstrijd voor zeilboten. De boeien en het startschip liggen immers al klaar. Onze officials klokken de tijd van de jachten die op deze baan de uitdaging met de VO70's aangaan. De wedstrijdleiding houdt het scorebord bij en noteert alle tijden van de deelnemers.

De uitdaging
    Wees getuige van de prestaties van de oceaanzeilers van de Volvo Ocean Race op 9 juni. We dagen je uit de wedstrijdbaan sneller te zeilen dan de schippers Roberto Bermúdez de Castro, Bouwe Bekking, Torben Grael, Ian Walker, Magnus Olsson, Fernando Echavarri en Ken Read. De organisatie van dit speciale evenement is in volle gang.

Ben je geïnteresseerd in deelname, meld je dan aan door je gegevens op te sturen naar: info@teamdeltalloyd.nl. Wij houden je dan verder op de hoogte over deze bijzondere race.

Korte samenvatting:

Delta Lloyd Gate Race
    Team Delta Lloyd in the Volvo Ocean Race 2008-09

Datum: 9 juni 2009
    Waar: de kust van Hoek van Holland / Rotterdam

De uitdaging! Meet je krachten met de zeilteams van de Volvo Ocean Race. Op 9 juni varen de boten langs de kust van Nederland. Voor Hoek van Holland wordt een officiële boeironding georganiseerd, een wedstrijd van 20 minuten om 2 boeien. Het team met de snelste tijd wint een extra prijs.

Kom kijken naar deze race en doe zelf mee.
    We dagen je uit met jouw zeilboot een betere tijd neer te zetten.
    Meld je aan via info@teamdeltalloyd.nl

Standaard

Geweldig! Ik hoorde al eerder dat er met de deelname van Delta Lloyd een boei zou komen liggen bij Nederland, maar een dubbele boeironding én de mogelijkheid om zelf te testen hoe snel je bent is nog veel beter natuurlijk!

Ik ben bang dat deze krachtmeting alleen geldt voor kajuitzeiljachten en niet voor snelle open zeilbootjes?

Standaard

De uitdaging! Meet je krachten met de zeilteams van de Volvo Ocean Race. Op 9 juni varen de boten langs de kust van Nederland. Voor Hoek van Holland wordt een officiële boeironding georganiseerd, een wedstrijd van 20 minuten om 2 boeien. Het team met de snelste tijd wint een extra prijs.

Wat is dan eigenlijk de bedoeling? Ik vaar met mijn eigen boot en team en het gaat op rating? Of is er een andere opzet?

grt

Standaard

spijtig dat het in de examens valt.....
    iemand enig idee hoe lang de vloot in St-Petersburg blijft?

Standaard

Geen idee wat de details van de race zijn.
    Zal Delta Lloyd binnenkort wel mee komen verwacht ik.

Standaard

Dit lijkt me een ongelooflijk knap idee; ik hoop dat we kunnen meedoen!

Standaard

ik ga mijn best doen erbij te zijn. als ik een boot kan vinden doe ik mee met de wedstrijd, anders wordt het bootjes kijken! dat wordt iig een mooie dag met open 70's die voorbij komen stuiven.

Standaard

hoe gaan ze de berekening doen met het tij en de wind lijkt mee een oneerlijke formule zo

Standaard

Ik zie zojuist dat Delta Lloyd nog meer grootse plannen heeft voor dit jaar, zie http://www.nsr.nl

Standaard

das leuk! het is ook een mooi evenement dat goed in het straatje past van delta lloyd qua aansluiting met de overige sponsoringen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten