Guy,
Tot ons groot spijt zijn we tijdens de voorgaande jaren noch die blonde madam noch die maxi's (k'heb het over de boten hé) tegengekomen die prijken op de affiche. Verder een super initiatief! Ik stel voor dat we dit zaterdag al vieren! 8)
Het charme offensief voor het CR zeilen is begonnen. Binnen welgeteld 5 weken start het officieel CR wedstrijd circuit in Zeebrugge met de FunRace. Een weekje later zitten we al in Breskens, om het volgende lange Hemelvaart-weekend de boeg richting Ramsgate te sturen!
Dus hoe meer zeiljachten we van de kade op het wedstrijdwater kunnen krijgen, hoe beter zou ik zeggen. Vandaar dit ideetje, een gewoon A4-tje met wat elementaire info.
Vraag in lokale sportclubs, surf- en kleinzeilerij clubs, yachtclubs en nautische winkels bij je in de buurt of je ze kan ophangen.
Stuur een mailtje naar guy@clubracer.be en ik zend je het A4-tje in hoge resolutie door.
Guy,
Tot ons groot spijt zijn we tijdens de voorgaande jaren noch die blonde madam noch die maxi's (k'heb het over de boten hé) tegengekomen die prijken op de affiche. Verder een super initiatief! Ik stel voor dat we dit zaterdag al vieren! 8)
Ik ben die blonde precies al eens tegengekomen :lol: ..maar waar was dat nu weer...feestje morgen na de Goofies...goe idee!
8) 8) 8) 8)
't schijnt da we eerst nog moeten zeilen?
Wim en Guy,
Als jullie iets meer weten over die blonde madam, hoor ik het graag..., he he. Die boten altijd, pffft...
Ik ga er van uit dat je interesse hebt in haar 'winching' capaciteiten ??? :wink:Oorspronkelijk geplaatst door Yan T.
dat vind ik nu soms zo spijtig aan sommige posters,
er staan soms fotos op van andere evenementen en/of boten
die echt totaal niks met het onderwerp te maken hebben
ik zou het wel leuk vinden indien deze boten hier rondvaarden ;-)
maar deze commentaar neemt niet weg dat het idee goed is,
tot morgen op het water al zeker ;-)
De Goofie's zitten er op. (spijtig maar het hoort zo ...)
Tijd om ons op het CR te focussen! :lol:
Nog iets meer dan een maand en het is weer zover.
Vraagje aan WD: is er al een notice of race beschikbaar voor de Funraces?
Ik zou de starttijd moeten weten voor de zaterdag, omdat we de Lender 's morgens nog moeten overvaren van Blankenberge naar Zeebrugge. Omdat het om 08u30 laag water is en springtij, moeten we, gezien de diepgang van de Lender, rekening houden met de uur dat we buiten kunnen in Blankenberge.
Crew X41 Lender
Lid wedstrijdcomité - webmaster Blank Sailing
Van zodra de NoR online staat krijgen jullie het hier te lezen.
Briefing is voorzien om 10:00 en de start om 11:30 voor Duinbergen.
Jullie kunnen de boot vooraf naar Zeebrugge brengen indien jullie dat wensen. Eén week voor en één week na de wedstrijd wordt deze ligplaats aangeboden aan de deelnemers.
Favorieten/bladwijzers