Ik heb de Tissum ingeschreven. We hopen de boot klaar te kunnen hebben voor 6 juni.
Anders hebben we toch echt pech!
groet,
Michiel
Is er ergens een lijst te vinden met de reeds ingeschreven deelnemers voor de Schelderegatta 2009?
alvast bedankt!
Ik heb de Tissum ingeschreven. We hopen de boot klaar te kunnen hebben voor 6 juni.
Anders hebben we toch echt pech!
groet,
Michiel
Ik besef zojuist dat het de volgende dag verkiezingen zijn... Dat wordt dus s'morgens ook heel snel terugvaren. Of gewoon de boete betalen, ik vind op internet iets terug van 25 tot 50€?
Geert
En een weekje lekker in Antwerpen blijven liggen, behoort natuurlijk ook altijd tot de mogelijkheden... 8)
Geert,
Gewoon briefje van de havenmeester in NL dat je in het buitenland was is al ruim voldoende. (zie Antwerp Race 2007?)
...Sailing is an ART...
Ik heb bij de vorige verkiezingen een volmacht aan mijn echtgenote gegeven. Een beetje papierwerk, maar nadien geen problemen.
Crew X41 Lender
Lid wedstrijdcomité - webmaster Blank Sailing
Heerlijk, dat kennen wij in NL niet.
Wij gaan gewoon op eigen initiatief.
Maar toch benieuwd, welke schepen er nu meevaren met de ScheldeRegatta.
T'is het proberen waard: http://www.diplomatie.be/nl/election...p?TEXTID=94982Oorspronkelijk geplaatst door Jeremy
We staan allemaal online... 'reeds ingeschreven'
The 6th Half Ton Classics Cup will be sailed in Boulogne-sur-Mer (FRA) in AUG 2013 - check www.halftonclasseurope.net
Amai, rating van een X-41 OD in CR is ook om U tegen te zeggen
Nr.1 on X-41 Cedo Nulli BEL 2008
Favorieten/bladwijzers