Vanuit Antwerpen geraak je ook met de trein in Zeebrugge.
Je auto kan je dan kwijt in de parking onder het station van Berchem (vlakbij de ring en autoweg naar Nederland).
Gezocht!:
Aanstaande zaterdag vaar ik SOLO de Singlehanded Race in Zeebrugge. Vervolgens vaar ik mijn boot Solo terug naar thuishaven Yerseke.
Leuk al dat solo, alleen logistiek heel lastig. Want ik laat mijn auto in Zeebrugge staan.
Is er iemand die het heel leuk vindt om in een (bijna gloednieuwe) Seat Ibiza Sport Coupe te rijden op zaterdag of zondag vanuit Zeebrugge naar een plaats dichterbij Nederland.
Bijvoorbeeld Antwerpen oid.
Evt. wil ik er wel wat voor betalen. Uiteraard ben ik heel flexibel:
Laat me je voorstel weten via tissumteam@gmail.com
Vanuit Antwerpen geraak je ook met de trein in Zeebrugge.
Je auto kan je dan kwijt in de parking onder het station van Berchem (vlakbij de ring en autoweg naar Nederland).
The 6th Half Ton Classics Cup will be sailed in Boulogne-sur-Mer (FRA) in AUG 2013 - check www.halftonclasseurope.net
wellicht een goed idee bert, hoe lang is het ongeveer met de trein?
Ik kan vrijdagavond op z'n vroegst om 22uur in Antwerpen zijn. Zou dat nog te halen zijn? Welke website heb ik nodig voor routeplanner?
groet,
Michiel
Heb eens gekeken op de site van de NMBS(www.nmbs.be), om 22u geraak je niet meer per trein van Antwerpen naar Zeebrugge.Waardig alternatief is misschien om de trein tot Knokke of Oostende te nemen en dan daar de tram(www.delijn.be) te nemen(die stopt itt de trein wel dicht bij de haven, 10 minuutjes wandelen schat ik.
Sigma 38 OOD "Enigma"
http://zeilteam_enigma.webs.com/
Is het niet handiger iemand te zoeken die je met je wagen van Nederland naar Zeebrugge wil brengen en die dan alleen terugkeert ???
Misschien kan je iets overwegen als www.beterbob.nl of www.edrivers.nl?
Vraag eens of ze er iets in zien...
Groeten,
Globe_Trotti
Luctor et Emergo
das geregeld!
Favorieten/bladwijzers