Waar kan je de resultaten terug vinden?
dit weekend CR kampioenschap achter de rug.
met onze spindrift, klasse C, enkel zondag meegedaan. heel mooi parcours.
dank aan de organisatoren.
ik merk de afgelopen jaren slechts een beperkt aantal inschrijvingen in de C-klasse. zou het daarom niet beter zijn C en B samen te voegen in dit soort evenementen?
trouwens, als je naar de uitslag kijkt zou dit niet frappant mis zijn. zelfs in absoluut gevaren tijd ...
zelf kunnen we jammer genoeg een tijdje niet meer meedoen wegens verhuis naar het buitenland.
stefan
Waar kan je de resultaten terug vinden?
Van zodra ik de uitslagen in digitale vorm heb ontvangen van Luc de Raedt, zullen ze op de site van de RSYB geplaatst worden.
Ik zal een berichtje in deze rubriek plaatsen van zodra ze online staan.
Het enige wat ik met zekerheid weet is dat wij in de CR klasse A gewonnen hebben.
Crew X41 Lender
Lid wedstrijdcomité - webmaster Blank Sailing
X-41 een CR killer?
Nr.1 on X-41 Cedo Nulli BEL 2008
De resultaten staan nu op de site van het VVW Blankenberge:
www.vvwblankenberge.be
Rubriek: "Regatta's"
Crew X41 Lender
Ik vind die uitlsagen in elk geval niet.
Weet er iemand waarom ze die dutsen die een fout parcours vaarden een DNF gegeven hebben en geen herberekening.
Zo een herberekening kennen we toch al van in Ramsgate dit jaar en dat was min of meer een geval van heirkracht. Daar in Blankenberge lag de fout overduidelijk bij de organisatie .
De uitslagen staan wel degelijk op de site van het VVW, rubriek "Regatta's", naar beneden scrollen, net boven de affiche, uiterst rechts: resultaten.
De uitslagen staan nu ook op de site van de RSYB: www.scarphout.be
Tevens vind je er foto's die genomen zijn door Marc de Waele. Klik op "Wedstrijden" en dan op "CR Trophy 2009".
Andere foto's op: www.foto-witte.com
Wat is dat trouwens met die fout ivm. een DNF?
Laatst gewijzigd door Alain De Meulenaere; 17 September 2009 om 18:21
Crew X41 Lender
Favorieten/bladwijzers