Weet jij waar je zo'n rc laser nog voor een tamelijk goedkope prijs kunt kopen?
Want ik zou graag zo'n rc laser hebben en op het internet zij ze allemaal zo duur.
Groetjes JasperV
Goede middag,
In onze model-zeilclub in Brugge hebben we op dit ogenblik 6 RC-Lasers varen. Met 6 boten is het reeds aangenaam om wedstrijden te varen maar om deze nog aantrekkelijker te maken. Daarom zijn wij op zoek naar mensen in België of Nederland die eveneens een RC-Laser bezitten en wel eens een wedstrijd zouden willen varen.
In eerste instantie is het de bedoeling om de verschillende eigenaars te localiseren, en dan aan de hand van de diverse woonplaatsen een ietwat centrale locatie te zoeken waar wij eens een wedstrijd kunnen organiseren.
Als dit lukt, behoort het, in de toekomst, organiseren van een reeks wedstrijden tot de mogelijkheden.
Geïnteresseeerden kunnen reageren via dit forum of via e-mail.
Groetjes,
Dany
Weet jij waar je zo'n rc laser nog voor een tamelijk goedkope prijs kunt kopen?
Want ik zou graag zo'n rc laser hebben en op het internet zij ze allemaal zo duur.
Groetjes JasperV
Goede morgen Jasper,
Op je vraag waar je een RC Laser kunt kopen heb je eigenlijk zelf reeds het antwoord gegeven. Je stelt dat ze op het internet allemaal zo duur zijn, maar dat hangt maar af van hoe je het bekijkt. Als je naar de andere RC zeilklassen gaat kijken (IOM, M, 10R...) praten we over totaal andere (hogere) bedragen. De prijzen zijn overal gelijkaardig, maar ik denk dat ze, nieuw, momenteel het goedkoopst zullen zijn in UK, en dit gezien de wisselkoers van de £. Wel moet je daar dan ook rekening houden met de verzendingskosten.
Waar je wel eens zou kunnen kijken is op de engelse RC-Laser site. Daar is een tweedehandspagina. Misschien dat je daar iets voordeligs, en goeds kunt vinden.
Succes met je verdere zoektocht, en moest je er één vinden, neem dan maar opnieuw kontakt op. Dan kun je onze vloot aanvullen.
Groetjes,
Dany
Kan jij me misschien de naam vertellen van zo'n site?
Op die site heb ik alleen maar uitslagen van wedstrijden gezien en geen te koop stellingen?
Kan je nog anders een andere site geven a.u.b ?
Goede morgen,
je moet eens doorklikken op "RC Laser mart". Staat bij de "links" op de linkekant van de startpagina.
Ok, ik zal nog eens kijken
Goedenavond,
Kan je me anders een site geven met goedkope lasers niet boven de 100 euro of is dat te goedkoop?
Ik heb jullie aan het werk gezien in Nieuwpoort (KYCN).
Zouden wij iets kunnen organiseren in Heusden (RBSC bij Gent) in de hoop enkele amateurs te kunnen strikken.
M.i. gebeurt dit best gelijktijdig met de Optimist wintertrainingen :
- genoeg toeschouwers (vaders) aanwezig
- houdt bovenvermelde vaders bezig (met dank van de trainer)
Ben zelf bereid een RC Laser te komen indien nog een paar gekken aansluiten.
M.v.g.
Favorieten/bladwijzers