Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: Winkel regio Antwerpen

Standaard

@Christof: ik volg je gedeeltelijk, Tribord (meer bepaald de duurste smock) is niet slecht..sterk, stug, waterdicht...ademend vermogen beduidend minder dan betere merken. De pasvorm van de broek is niet goed, te stug.

Als je dan online een Shadow salopette en smock kan kopen voor 380 euro zou ik toch weten wat ik zou kiezen...;-)

Standaard zeilwinkel Antwerpen

Bij Optiteam bvba "you optimal sailing shop" vind je een heel groot gamma aan zeilkleding, met steeds een koopjes hoek.
    Online bestellen, laten leveren, afhalen zonder op voorhand te moeten betalen kan ook.
    Wij hebben een heel grote stock aan zeilkleding en geven jou graag professioneel advies. Wij zijn zeilers voor de zeilers en geven jou steeds correct advies.
    Gill, Rooster, Zhik en Dubary behoren tot onze vast huismerken. Uiteraard kan je ook terecht bij ons voor al je andere zeilbenodigheden met het juiste advies. Splitswerk, kabels, vallen, relingen, bootherstellingen,....behoren ook tot onze diensten. Aarzel niet om een kijkje te komen nemen in onze winkel.
    www.OptiTeam.be
    Beatrijslaan 24
    2050 Antwerpen
    Tot op het water
    Optiteam

Standaard

Ik blijf hieronder tegenwoordig vér weg! na heldere afspraken daar als winkel op terugkomen en dan de klant ( aantoonbaar !) rippen hoeft voor mij niet meer.
    Ze doen trouwens alles ook weer via via, waar dit vroeger wél rechtstreeks was; Kubus sport doet als hun service en zelf dus weinig of niks meer? maar wél de volle pot ( of meer ) door de klant laten ophoesten. Rij maar liever naar de andere kant van 't water waar eerlijkheid nog troef is .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stolio Bekijk bericht
    Landtmeters

Godefriduskaai 26-28
    2000 Antwerpen (België)
    Tel: +32 3 233.31.31
    Fax: +32 3 233.62.33

http://www.landtmeters.com/

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten