SLAM en de Medemblik Regatta versterken de samenwerking

Jeroen van Stijn SLAM

Na een succesvolle Medemblik Regatta hebben SLAM en de organisatie besloten de samenwerking voort te zetten. In 2018 sloot het merk voor het eerst aan bij de regatta als official clothing partner, met succes. Directeur van DutchMint, de Nederlandse distributeur, Jeroen van Stijn: “We hebben genoten van een heel gaaf evenement waarbij we SLAM nog beter op de kaart kunnen zetten.”

“Tijdens de regatta hebben we een deel van de nieuwe skiff collectie en de nieuwe generatie wedstrijdpakken getoond aan topzeilers. Hier hebben we echt veel positieve reacties op gehad. Zowel op de kwaliteit als op de vormgeving, een combinatie waar SLAM sterk in is. En deze collectie is nu voor iedereen beschikbaar via onze dealers. ”

Met SLAM als ‘official clothing partner’ van de Medemblik Regatta, wordt een sterk internationaal merk aan de Regatta verbonden. Voor de laatste editie, in 2018, is de complete crew in de kleding van SLAM gestoken, en ook de klassementsleiders voeren met bibs van het kledingmerk rond.

Medemblik Regatta

Meer kracht in samenwerking
De organisatie van de Medemblik Regatta kijkt uit naar de samenwerking met SLAM. Woordvoerder Joost Brouwer: “Voor de 34ste editie waren we al heel blij met een sterk merk als SLAM als kleding partner. Super dat we samen met SLAM de toekomst tegemoet gaan en onze samenwerking meer kracht gaan bijzetten.”

Medemblik Regatta organisatie

Foto's: Sander van der Borch

Auteur:

  • Een correspondent

    Dit bericht werd geplaatst door een ClubRacer correspondent. Deze wordt aangestuurd door de hoofd- en eindredacteur die een groep, al dan niet vrijwillige of freelance correspondenten aanstuurt voor nationale en internationale verslaggeving van zeilwedstrijden.

Comments

Voor u geselecteerd: