Sint Maarten - Washington (1400 nm)

Met onze Dufour 500 zijn wij een rondje Atlantic aan het doen. Half April zeilen we van Sint Maarten naar Washington en voor deze tocht zoek ik nog 1 of 2 opstappers zodat we met 4 à 5 mensen zijn. Dit geeft het voordeel dat we er een aangename zeiltrip van kunnen maken met voldoende nachtrust voor iedereen. De kosten om ter plaatse te geraken zijn voor eigen rekening en alles van eten en dergelijke voor deze tocht wordt gedeeld onder de deelnemers. Afhankelijk van het weer en de bemanning kan er een tussenstop ingelast worden op Bermuda.  Ik vraag geen hele bagage aan ervaring, wel een leuk karakter en een goede wil. Respect voor de boot en voor de andere opvarenden is belangrijk.

Praktisch vertrekken we rond 16/04 en zullen we in totaal een 10-tal dagen op zee zitten. Er is een ligplaats geregeld in Washington vanaf 01/05.

Interesse, stuur even een mail naar mike.celis@ctparamedics.be of via Messenger (mike.celis.3)

De volgende jaren staan er tochten op het programma naar Canada, Groenland en IJsland. Wil je mee opgenomen worden in mijn crewlist, mag je ook altijd even reageren. Soms gaan we er gewoon een weekje op uit met enkele mensen om een streek te verkennen...als het maar plezant blijft...